viernes, 15 de junio de 2007

As olas da costa da morte

Aquí unha mostra da calidade das olas que temos na costa da morte. Diríavos donde é, pero os meus amigos non me deixan. Xa sabedes como son estas tonterías.
De todas formas.... vóuvolo a poñer moi fácil. Se tedes moitas ganas de saber donde é, só vos digo que está a uns 10 minutos da miña casa e vivo en Vilanova (Cee)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

A dereita ía con forza ata a mismísima orilla, con seccións nas que só había que esperar, e ir directos ó tubo. E a esquerda tamén empezaba con forza (vin a un tablonero pillar un bo tubo namais baixar a ola) pero morría no canal, como podedes ver. Esta era perfecta para os vagos. Collías a ola, e ala, xa estabas no canal que te volvía a deixar no pico. Esto foi no finde do 17 ó 19 de Marzo deste ano.

nota: non sempre está así eh!... xa me gustaría

5 comentarios:

Anónimo dijo...

guauuu que perfeccion, creo que se que playa es, pero no venia en el mapa, galicia no existe!!

Un saludo desde Somo

Rubén Prieto dijo...

la verdad es que hay algunas playas por esta zona que para llegar alucinas!. Casi ninguna está señalizada y algunas no vienen en los mapas, pero si en las guías de surf porque la gente llega igual :)

Esta es bastante conocida. Es Nemiña.
oye, una pregunta: Que significa Nalu? es que ya vi un par de escuelas con ese nombre.
Un saludo y gracias por visitar el blog!

Anónimo dijo...

Pues si, porque dimos un monton de vueltas para llegar a esa playa, pero mereció la pena. Mejor que continuen asi, sin señalizar.
Nalu significa ola en hawaiano.

Un abrazo

Anónimo dijo...

Sain moi ben nesa ola de esquerdas ehh Ruben!!??? Se te preguntas porque sei que que son eu e polo pendiente de brillantes que levo. Felicidades polo blog e moi bo, ahhh xa empecei a darlle forma a ese corcho branco.
Mesi

Rubén Prieto dijo...

joe, e eu pensando que nese momento me estabas chiscando un ollo para que non te descubrira, e vas e xa dis que eres ti.
Xa teño ganas de empezar a tallar esa peza que nos regalará tantos bos momentos na auga.
Non pensaches unha cousa? algo que se talla, que se moldea, e que se pinta ó noso gusto e maneira, ven sendo unha obra de arte non? jeje, e si consideramos que o surf o estilo, e as maniobras tamén son arte, somos uns pedazo de artistas non? ajajja
un saludo meu