martes, 6 de noviembre de 2007

Club de surf "Os Tombos"

Moi boas
Comezou sendo unha idea que comentábamos algún día casi de coña algún sábado á noite, e acabou sendo unha realidade. Xa existe o Club de surf e bodyboard "Os Tombos".

É unha asociación de surfistas e corcheiros da Costa da Morte, coa que pretendemos promocionalo deporte e pedir algunha cousa como que arreglen camiños (como fixeron co de Rostro) que arreglen as entradas das praias (o que non chora non mama).... organizar barbacoas, quedadas, limpeza de praias...etc

Crearon un blog fai moi pouquiño para estar máis de cara ó público e colgar algunha que outra foto como esta
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Un dos da panda. Se vos fixades nótase que en realidade está acabando o aéreo, vese máis á dereita a salpicadura de por onde saltou hacia arriba

esta é a dirección www.clubsurfostombos.blogspot.com

Un saúdo e boas olas!

5 comentarios:

Ire Ne dijo...

Alucinantes muchas de las fotos que tienes en el blog.

Suerte.

Rubén Prieto dijo...

gracias! aunque no son nada del otro mundo!
comparado con otros blogs son una caca pinchada en un palo jejej
un saludo y gracias por visitar el blog!

boas ondas

Anónimo dijo...

Ola Ru! :)

Que chula esa foto.. facedes majas coas ondas, eu acabaría estomballada na area só con intentar levantarme na táboa (como si o vira, jejeje...)

Por certo, ¿quen é o surfeiro da foto?

Bicos!

Rubén Prieto dijo...

Jejeje
Cando veñas intentámolo, que teño táboas perfectas pa aprender, así vides á auga comigo ti o o teu marido mentres o pequecho queda con mamá jeje

O da foto son eu! éche o teu irmansiño que se está iniciando nos aéreos. Son como os pementos de padrón. Uns salen e outros...fostión que te cajas jeje

un bikiñoo

Isabel Tomé dijo...

Érache boa! vós de festa rachada e eu de canguro ja-ja! Creo que me tedes por un tipo de avoa que non sei eu se me sairá. Ídevos turnando.