lunes, 10 de diciembre de 2007

Vento e oliñas...

Moi boas amigos!

Onte, parecía que ía a ser desos días nos que fas unha manada de kilómetros para acabar botado nalgunha praia ó lado de casa, ou para acabar co depósito en reserva e o pelo seco, ou que acabas collendo unha birria de olas para que non se diga que foi unha viaxe en balde.
Pois ben, predicindo isto, xa tiña máis que masticada a idea de ir á lagoa de Carnota a facer kite, xa que windguru marcaba uns apetitosos 20 nudos de vento. Dito e feito.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Na auga estábamos David, , Zoilo, Chakal, 4 ou 5 máis que non coñezo, eu e Sara, a irmá pequena de David que, con só 15 anos está dando moita caña, é a Gisela Pulido galega por excelencia...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

E hoxe.... xa tiña preparada a táboa de tow-in para o maretón.... pero nada. O mar non foi o suficiente para que rompera o pico que desexábamos que rompera. Se a dirección do mar fose oeste ou suroeste no lugar de noroeste....outro galo cantaría.
Así que ó final acabamos botándonos "Os Tombos" e mais eu nunha praia de aquí. Contábamos con que estivera máis grande pero ó final tivemos que conformarnos con oliñas de metriño e medio/ dous, que de vez en cando rompían ben. A ver se consigo algunha foto que habelas hailas... pero non no meu poder :)

Un abrazo a todos!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

EIIIIIIIIIIIIIIII


ESE VELA QUE O FINAL SE SIGUE ASI NOS VAY A PULIR A TODOS CA COMETA. CABRON XA TE TIRAS UNAS MANIOBRAS CHULAS VAMOS TER QUE ESCAPAR DE TI........UMMMMMMMMMMMM SI .........DECIDIDO......O CARALLO.JEJEJEJE

TEMOS QUE SEJIR SUBINDO DE NIVEL QUE HAI QUE DARLLE CAÑA OS DE VIJO.QUE SE TAN PASANDO.JEJEJEJEJE.

UN SALUDO
DEIVIS

Rubén dijo...

jajaja.. que va ohh... aínda me queda de carallo para chegarvos. E non escapes non, que si non a ver como aprendo eu!

OS de vigo? ba...non me interesa. Non penso esnafrarme máis de 2 veces intentando os jandel pases eses....jajaja non me gustan! prefiro ver como facedes un bo ridli deses, ou un backloop arrastrando a man pola auga que un jandelpas. son moi aparatosos... nada estéticos.. e... aínda por riba as maniobras máis difíciles. (e non é o conto da zorra e as uvas eehh!)jajaj

un abraso profe de kite.Sígueme enseñando mariquita!