jueves, 10 de enero de 2008

Hugo Rosales bailando na rúa

Moi boas!

Eu e Salvia sempre dicíamos que molaba irse unha temporada de Galicia, a traballar nun sitio novo, coñecer "novas culturas", xente nova, facer novas amizades... É dicir, estes plans que sempre dicimos que estaría ben facer e casi nunca facemos.

Pois ben, houbo un verán (o do 2005) que se nos presentou a oportunidade e non a desaproveitamos. Fumos a Gandía (Valencia) a traballar nunha escola de windsurf e vela lixeira que se monta tódolos veráns na praia. Foi unha experiencia inolvidable. Pasámolo moi ben, coñecín moitíiiiisima xente (sobre 250 persoas solo en alumnos), fixemos moi bos amigos, vimos sitios novos, aprendimos moito sobre o oficio... e ademáis de todo isto.... curramos como negros. jejeje

Pero bueno, ó tema (como me enrollo, si me deixades nárrovos todo o verán..pff) unha noite que paseábamos por Gandía chamounos moitísimo a atención uns rapaces que estaban bailando breakdance na rúa cun radiocasette.

Non dudamos en acercarnos a observalo espectáculo de cerca. Eles estaban practicando/ensaiando/disfrutando, vamos, que non tiñan gorro para recaudación nin nada jeje.

Puxémonos a falar con eles, para preguntarlles si os podía grabar e eso e representáronnos unha coreografía e todo. Resultaron ser uns chavales encantadores.

Aquí vos deixo o video


Xa levaban horas machacándose, polo que estaban bastante cansados xa... pero aínda así...pff... mimadriña o que fai o rapaz


Neste video a camara non me enfocou, pero bueno, vese o que fai


E aquí o amigo que tampouco se queda corto..


Pois ben, a miña sorpresa foi cando, (dous anos despois) vendo a tele tranquilamente, vexo a un tio que me da a sensación de que o coñezo... e ó velo bailar... ato cabos.

Resultou ser o rapaz que coñecéramos en Gandía. Chámase Hugo Rosales, e é un dos concursantes do programa "Fama, a bailar!" de Cuatro. Xa vedes, casualidades da vida :)
Dende aquí deséxolle moita sorte e que disfrute da experiencia o máximo posible

Un abrazo!

9 comentarios:

Anónimo dijo...

Esto si oo pos a disposición das "fans" tolean. Jejeje...
A min o que me mola é o profe de streetdance, o nejro de pelo pincho. Si, recoñézoo, vexo Fama!; na miña defensa teño que dicir que me parece mellor programa que outros, porque polo menos o premio é unha beca para estudiar no estranxeiro... non é iso de ser famoso por selo e xa está.

Chámame Diego.

Anónimo dijo...

Son unos vídeos estupendos! Enhorabuena!

Anónimo dijo...

miña naiciña pos si ke foi casualidade a vosa!!
pos naa mirando paginas encontreime a tua e gustoume moito e aki ando a firmarxe!!
eu tamen de deseo o mellor a hugo xk e un gran bailarin e merece ganar o concurso de fama
e weno ademaiss pos non esta nada mal o rapaz jeje
eña bikos

Anónimo dijo...

DiioS Miio CoMo BaiiLa esTe xaVaL!!!

y CoMo esTa!!!

puFfF

se meReCe gaNaR, es eL meJoR

eNoRaBueNa x aBerLo coNoCiiDo, Q daRiia yo...

Anónimo dijo...

Holaaaa,qué tal? Mirando videos en youtube vine a parar aquí :D Que bien que pudiste conocer a Hugo, a mí me encantaría conocerlo, al menos poder hablar con él. Me enganché al programa por el baile pero se podría decir que él tuvo gran parte de culpa jeje :P
Bueno, sólo quería dejarte un comentario por aquí y decirte que me encanta tu blog, está muy bien.
Saludos desde Canarias ;)

Anónimo dijo...

UF¡¡ COMO TA EL HUGO¡¡ LA BIGEN KIEN LO PILLARA

OJALA TE CONOCIERA XK ESTAS MAS BUENO K UN CACHITO PAN
BAILAS DE PUTA MADRE ....


TKMMMMMMMMMMMMM¡¡¡¡

By: una de sevilla soy tu fans numero 1

Rubén Prieto dijo...

si os gustan los videos haced cliks en los anuncios google de esta página jajaja, y os pongo más!jeje
un saludo y me alegro de que os guste

Anónimo dijo...

olaa rubén! k ma ncantao tu blog y k suerte tenes x aber conocio a Hugo!! komo m gustaria conocerle! onde vivis? yo n madrid, podriais visitar vallekas algun dia jeje

Desde k vi a hugo en Fama, estoy enganxa... toy tol dia viendolo y cada vez m gusta mas... jeje Hugo k stas mu weno, eres wapo, simpatico... y BAILAS de PUTA MADRE!! si sk lo tienes tooo!

RAQUEL-vk bss!!

Anónimo dijo...

dioos q viideoos !!
ioo kiiero concerLoo
m encantaa!!