miércoles, 4 de junio de 2008

Insecto!

Sigo alucinando coas macros que fai esta camara tan normaliña.

Eu non controlo de fotografía, polo que non sei si técnicamente son boas fotos ou non, pero o que si que sei é que flipo cando vexo a foto no ordenador e lle podo contar os pelos das patas ás moscas. Tiña dúas fotos que me gustaban e non sabía cal poñer, así que poño as dúas :)

Photobucket

Photobucket

A verdade é que a mosca esta era bastante fotoxénica. Non se me queixaba nada, cambiaba de postura cando llo pedía e non se asustaba cando lle acercaba o obxectivo. De feito houbo varias veces que casi a toco coa cámara e recuou dous pasos e listo. Si señor, o que se di unha boa modelo.

E outra que tampouco ten nada doutro mundo pero que me gusta é esta
Photobucket

penso que é porque ten unhas cores que me gustan e alegran.

unha aperta!!

4 comentarios:

Maika Boquete dijo...

Aló? xa estou de volta no mundo do fotolog...xa era hora tamén verdad? moi chulas as fotos, que dixo que non tiñas idea da fotografía? as veces hai cousas que non se aprenden, hai que nacer con elas...

O Domingo estivemos buceando pretiño do sitio do anterior post, que pasada de fondos!! eso si, despois de 4 horas na auga, quen me dera un traxe de esos!!!!

Bikiños Rubén!

Anónimo dijo...

VAS TER QUE FACER A CARREIRA DE BIOLOXIA POLA RAMA DA ZOOLOXIA.JEJEJEJEE sejuro que nos laboratorios tes bichos deses raros fotoxenicos de to ata con alfilere clabados no peito para que non se moVan jejejeje

veña vemonos

FELIZ CUMPLEANOS RAPAZ. QUE VELLO ERES CARALLO,EJEJJEJE

DEIVIS

Rubén Prieto dijo...

mimadriña! 4 horas na auga buceando, vaia peixes estades feitos! jeje

un abraso maika! a ver cando nos vemos...

Rubén Prieto dijo...

graciñas daviidd :)
mañá xa toca festa de celebración!

ah, non sei se a foto dun bicho atravesado por un alfiler sería moi bonita, pero orixinal fijo que si jaja meus pobres.. as que pasan..

atamañáaaaa!!!