lunes, 12 de enero de 2009

salto á auga dende 52 metros!

Trátase do récord do mundo (ou polo menos foino no seu momento, xa que o video parece antigo).
É unha AUTÉNTICA ANIMALADA.
Vede o video por favor.. porque a persepectiva que ten o clavadista dende arriba..é impresionante.


172-Foot High Dive - video powered by Metacafe


Non me explico como calculou tan ben para entrar perfectamente colocado na auga.
Hainos que ter Moooi ben postos para subir, despois para lanzarse, facer os 3 mortais e moi confiando para pensar que vas a saír vivo do intento.

Gustaríame ver agarrado alí arriba ao que lle puntuou o salto cun 7,5

5 comentarios:

Néstor dijo...

Joer, cagueime eu que estaba sentado vendo o video no ordenador.
É moita altura de dios.
Se me impresionou o video, estar na miniplataforma esa non o quero nin pensar.
Saudos

Anónimo dijo...

eu tar ahi arriba agarrado cun arnes e un sento de cintar de sgurida ainda mo pensaria. carallo pos ajuevos do tipo. a min sa me da mal no barranco no salto de 15 metriños de merda.ejjejeje
bueno todo sera ir subindo de cm en cm ata chegar os 50.
jejje

un saludo
deivis.

Nacho dijo...

Buf...mimá... vendoo somentes e todo acollotado!
E vai o mamón do xuiz e lle da un 7.5! Que salte el!
Un gran video.
Un saúdo.

ogrobesurfing dijo...

mimadriña!!! 7,5 disque habia que tiralo a el de cabeza jaja joder vaia par de collóns que hay que ter pa facer iso.

saudos

Isabel Tomé dijo...

ó do 7,5 había que subilo coa tableta da nota, poñerlla de sombreiro, (para que frenara algo o efecto caída) empuxalo de fociños e que caera de planchazo, así estoupara como un sapo.