domingo, 29 de marzo de 2009

Festa dos nominados ós Premios María Casares

(Copio e pego un post que colguei no foro da asociación de actores, www.aaag.es)

Moi boas

Aquí vos deixo, con un pouco de retraso, fotos realizadas na festa dos nominados ós Premios María Casares.
Pasámolo bastante ben, polo que animo a tódolos socios a asistir a este tipo de eventos que organiza a asociación xa que a boa organización e o bo trato brilan tanto como a simpatía dos asistentes.

O Vicente non se perde unha... ;)
Photobucket

Juanma e Elena, compañeiros inseparables de aventuras e viaxes :) Tamén facendo amizades por onde pasan...
Photobucket

Aquí estou coa miña mestra favorita de interpretación! María Bouzas, un encanto de muller. E Pico, simpático onde os haxa (encantado de coñecerte)
Photobucket

María Bouzas con outra das súas alumnas, Elena.
Photobucket

Photobucket

Belen Constenla e Mariana Carballal. Mariana, a única que podía dicir que me tivera no seu regazo cando era un bebé jeje.. ("bella" amiga de meus pais)
Photobucket


Neste tipo de eventos, é raro que non acabes falando con esas persoas que coñeces de sempre, pero nuna coñeciches... non sei se me explico :)
Photobucket

Elena con Marta, motor da asociación de actores. (que sería de nós sen ela!)
Photobucket

Aquí teño a honra de posar con Artur Trillo. Se a miña vida fose só teatro, el sería o meu pai. Dirixíndome dende que eu tiña 9 anos...e seguimos!
Photobucket

A última hora ocorréuseme facer un "plano xeral pataqueiro"... pero xa cacei a pouca xente
Photobucket

Momento no que se transladou a festa ó "100budas", alí en Narón
Photobucket

Onde seguíu a festa, as charlas, as risas...
Photobucket
Toñito de Poi acabou sacando a guitarra, fixo corro, e aí xa se liou parda. jeje

Vémonos mañá! que gañen os mellores! :)

Saúdos a todos!


Pd.a gala dos premios María Casares foi este mércores e pasámolo xenial. Unha gala tremenda e moi divertida no teatro rosalía de castro en coruña, e festa con pinchos, bebida, música...etc no real club náutico de Coruña.
Quería darlle a miña noraboa a tódolos premiados, pero en especial a Artur Trillo e María Bouzas!
(se alguén está en contra de que se publique algunha foto súa, que se poña en contacto comigo antes que coa policía) :D

1 comentario:

Peter P. de Mille dijo...

Eu non quero que publiques a miña afoto.

... estooooo... buenooo, se eu non fun invitado...