domingo, 29 de marzo de 2009

Pintando paredes...

Así me hallo yo:

Enzoufándome máis que un neno con 20 caldeiros de pintura de dedos; rompéndome a cabeza con composicións, puntos de fuga, proporcións, escalas...; Agora se misturo esta cor cun pouco de negro xa fago a sombra deste lado...; Maltido momento no que escollín esta foto para debuxar; joder, na foto este cable coincide con este tornillo e no debuxo non... que falla?; Merda! que rápido pasan as horas!; voume a poñer con aquelo mentras seca esto, que así non podo correxir; Bueno, xa acabo que me teño que poñer co outro; ai! agora que teño este gris feito, vou a darlle a tódolos puntos grises do debuxo; diola, como se me cansa o brazo de pintar alí arriba; E que na foto non se adiviña que é esto!; Fuá! como zumba a pintura esta...; pero que carallo é esta sombra que aparece na foto?!; Eli, cantas horas levo aquí?; Esta foto é unha merda, se fago o debuxo realista teño que facer os pixels do tamaño de unha pelota de golf; Ah! con esta foto si home! mira que era esto!! o intermitente coño!; E que carallo fago con este furado na parede???pois póñolle unhas patiñas e como si fose unha cucaracha, así queda; Bueno, déixoo xa...joba pero os edificios non poden quedar así!!... (o conto de nunca acabar)
Photobucket
Bueno, por ahora queda así, cando acabe cos outros xa lle retoco a chaqueta e o pantalón. Bueno, e algún edificio tamén. e a roda traseira. Ah, e algún brillo na parte baixa da roda dianteira.pffff... Eliseo? en cantos días querías ter esto listo??


Este é o tamaño que ten o dibuxiño de marras...
Photobucket

Agora a seguir coa moto de auga...que aínda queda mooooooito para acabala, mínimo un día enteiro ou dous
Photobucket

Cóntoche: todo isto é un traballiño que me encargou un amigo. Resulta que vai a abrir unha pedazo tenda/taller/expositor de motos e quads en Cee, e nas salas de exposición das motos e quads quería uns murais nas paredes. Entre os que estou facendo eu, e os que fixo Juanma, penso que pode quedar algo resultón.

Así que xa sabes, se tes un negocio e queres ter unha fachada simpática, ou pintar os interiores do teu taller, pub, cafetería, etc... contacta comigo

Unha aperta!

carpediemsempre@hotmail.com

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Que tal Ruben, tes boa man para isto do dibuxo, e con spray? Eu no colexio non pasei do Standler nº 2. Este fin de semana no hemos tido sorte co vento, bueno, a xente de kite e wind o haberan disfrutado. Unha aperta dende Vigo. Chao. Fran

Rubén Prieto dijo...

Graciñas Fran. Está feito con pinceis e con unha esponxa de lavalos coches partida en anacos jeje. Todo Mu pofesioná. E a pintura non é acrílica, anque debería. E plástica "creo" e tarda moito en secarse e mistúrase mal.
Este finde eu estiven encerrado co debuxo, pero bueno, hoxe tocou comilona confamily, e pola tarde escapadiña a nemiña. Ó chegar tarde cacei a pouca xente na auga pero aínda así seríamos 9. pero as olas noncompensaron o frío que había.

Apertas Fran!

Anónimo dijo...

Guapisimo lo que haces, pero tu que estudias exactamente, porque tienes unas fotos cojonudas también, y bueno esos encuentros con la gente del cine, jajajaj, me tienes hecha un lio, no se si eres actor, pintor, fotógrafo, o simplemente un chico muy polifacético.