martes, 2 de junio de 2009

Tandem surf

Este finde, entre outras cousas, surfeamos olas moi pequeniñas (gracias ó longboard). Este tipo de olas "biplaza" son as ideais para facer un pouco o cabra e botarse unhas risas cos compañeiros.

Libertad, rindo, coma sempre, ata non poder máis :)
Photobucket
que encanto de rapasa! :)

Eu empeñeime en surfear compartindo onda e táboa.
Os primeiros intentos resultaron fallidos...
Photobucket
Intentaba traer á xente ó meu tablonaco, pero non había forma...

Así que optei por cambiar, e ser eu o que me mudase de táboa.
Photobucket
Suso, Jose Ángel e eu. Morrendo coa risa.

Proba conseguida...
Photobucket
fúmolos dous na táboa un bo cacho.
Ademais de botarnos unhas risas.. experimentei unhas ssenacións moi chulas. Porque no lugar de intentar imitarnos os movementos para non caer.. había que limitarse a miralo mar e a ola e responder como se fósemos solos. Pois ben, por iso foi que nos cordinamos bastante ben. É incluso camiñamos os dous xuntos pola taboa cara diante

11 comentarios:

Jose dijo...

Para a proxima vez sen inventos, juo,juo.

Anónimo dijo...

Que ben o pasades...me encanta la foto de Liber!
Rubio tu no intentabas traer a la gente a tu tabla...los arrastrabas directamente!
Están genial las fotos.

Que gozada de finde!

La chica de la curva ;D

liber dijo...

a verdade e que a min tamen me encanta a miña foto pero as outras son a ostia.
para quen non o saiba eu tamen o intentei con ruben pero sain volando e logo fun de morros, jejejeje pero a experiencia fui a leche. temos que volver a intentalo.moitos bicos para la chica de la curva,jejejje

Jose dijo...

¿Quen e a chica da curva????

Rubén Prieto dijo...

basta que quitémolos inventos para que non nos saia jeje.. como me pasa con alex :)

Bueno, anque pareza que o arrastraba, simplemente intentaba que non caese cando se quedou cunha perna en cada tabla abríndose peligrosamente jaja... eu tamén o pasei xenial este finde ;)

Liber, alégrome de que che guste a foto, tes que darlle as gracias a suso! :) Pa próxima a ver si te dou subido ó tablón muller.. que estas olas préstanse jeje

Jose, "la chica de la curva" é Patri jeje (explicación nos comentarios da entrada http://surfcostadamorte.blogspot.com/2009/04/ruta-turistica-pola-costa-da-morte.html)

Biquiños e apertas!

Jose dijo...

Agora xa o sei xa me parecia que era ela, pero non me quedara co seu nome, saudos a ela tamén.

Peter P. de Mille dijo...

Vaia... así que a rapaza da curva e que ten curvas chámase Preticia... uuumm, interesante.
A todo esto, compráceme sobremaneira ver que os homes de verdade (sí, eses que padecemos alopecia de machossss que somos, e non os mariquitusas das meleniñas) tamén poden facer surf...
A ver se me animo e aforro pa unhas clases.

Anónimo dijo...

Esa misma son eu Peter P. de Millo

bicos para Liber e Jose.

prettycia.

liber dijo...

gracias a suso e a ti ruben por colgala no teu blog. chica de la curva eres impresionante, pasei un finde moi divertido contigo.espero que baixes pronto para poder montar outra ainda que sexa parecida, jejejje. se vos animades este finde podemos quedar a dormir ali outra vez, por min encantada

Anónimo dijo...

Liber yo también me lo pase genial contigo este finde..

Da por hecho que habrá más y mejores!

Además tenemos pendiente unas clases de body eh!

Bicaso.

Patri.

liber dijo...

claro que si bonita.sabes que non hai fallo. estou deseando que chegue outra vez a finde ainda que chova para volver a vervos a todos.cando veñas acordate de traer todo o que me dixeches que tiñas e xa veras que ven o pasamos