viernes, 11 de junio de 2010

costa da morte kayaksurf

Moi boas!

Sorpresa a miña cando abro a bandexa de entrada e me atopo un correo de Jose Piñeiro que me descubre o seu blog costadamortekayaksurf.blogspot.com tamén sobre surf, tamén da costa da morte e tamén en galego... peeeero estes amigos nosos surfean con kayak e non con táboa.

Photobucket

Como é un tema non moi coñecido, polo menos por esta zona, pareceume interesante que nos mostrase algunhas fotos ou videos do que se pode chegar a facer con eses aparatos.

Photobucket

Eu pensaba que a maniobrabilidade do kayak era bastante reducida, pero polo que vin nalgún video, xa fan xiros máis cerrados que os que podo facer eu coa táboa... (aínda que xa sei que superarme niso tampouco é moi complicado jeje)

Podedes ver fotos dos rapaces deste clube facendo click AQUÍ



E este é o dono do blog nunha das nosas praias favoritas

5 comentarios:

Jose dijo...

Ese día estaba eu con longboard na auga, jeje, saudos.

Peter p. de Mille dijo...

Esto do Kayak está moi ben, pero xa de paso, felicidades surfeiro!!
E viva a mai que te pariu!!

Jose Piñeiro dijo...

Gracias Rubén, moi boa presentación.

peter p. de mille dijo...

Mira esto:

http://www.darkroastedblend.com/2010/06/inside-wave-epic-photography-by-clark.html

Rubén Prieto dijo...

graciñas peter!
e graciñas jose a ti por enviarme os lins, fotos etc..
peter, xa ascoñecía pero non se cansa un de velas :)