martes, 10 de agosto de 2010

Regálanse gatiños!!

Precisamos axuda!

_MG_9781
Este precioso gato, negro coma o pecado, é o pai...

_MG_9767
E esta "siamesa" a nai dunha camada de 4 gatiñas das que nos temos que desfacer.
Entrecomillo "siamesa" porque en realidade, o tipo de gato ao que todos lle chamamos siamés, é un gato común color "point". Un siamés ven sendo algo máis parecido a ESTO

Tres cucadas como esta
_MG_9758
...e unha negra, son as criaturiñas que precisan unha casa onde vivir. (Teñen unha pequena tara na cola, pero tamén a teño eu na cabeza e ninguén me botou de casa por iso)
_MG_9413
Nos xa temos moitos e sendo todas femias, isto pode convertirse nun zoolóxico que necesitaría algún tipo de SOLUCIÓN para controlar a natalidade (é broma ehh)

Agora en serio. Non queremos sacrificar estos bichiños, pero tampouco podemos telos. Así que se queres, ou sabes de alguén ao que lle poida interesar a compañía dun destos animaliños... agradecería enormemente que te puxeses en contacto comigo comentando na entrada, a través do correo: carpediemsempre@hotmail.com ou o teléfono 655 578 544

Tamén podes axudar compartindo esta entrada no teu perfil de facebook.
Malo será que entre todos e coa axuda da rede non poidamos atopar unha solución feliz.

Unha apertaza e mil grazañas a todos de antemán ;)

3 comentarios:

Peter p. de Mille dijo...

Tes razón. Se ninguén te botou da casa é porque teus pais son bos cristiáns e pensan jañar o ceo acolléndote.
Así xa pasan o inferno agora.
Sobre todo túa mai ó saber de onde andas saltando...
Por certo, teño que probalo. Xa hai tempo que lle teño gañas.

Rubén Prieto dijo...

xD
peter, anímateme.. que si non se fai non se fai. De verdad de la güena.
Os gatiños seguen sen casa... e están medrandooo.. pliiiiiss!

Rachel dijo...

Hola,me llamo Raquel y tengo un blog,se llama elparaisodelsurf y me preguntaba si podrias ponerme en tu blog¡¡he visto que tienes untraductor,tienes suerte,un dia me sente y hasta que no encontre uno que tradujese todo el blog no pare,y lo encontre.Entra en mi blog,yo lo consegui asi,copie el codigo despues de buscarlo.pero tienes que introducir el codigo en medio de BODY...tu url,para que se habra tu blog.Espero que te sirva,es lo mejor de mi blog,es un secreto....