miércoles, 1 de septiembre de 2010

Disculpaaas!!

Bueno rapaces...
quería disculparme por actualizar taaaanto, e tanto o blog este verán.
Sei que son moi pesado colgando entradas, cada vez máis interesantes, pobladas de fotos, artículos de grande interese social, retratoosss, relatos... ;)
Bromas a parte...
En fin, que me da moita rabia ver que moitos de vós seguides entrando no blog fielmente e eu non vos correspondo como vos merecedes con algunha entrada pataqueira das miñas.

Normalmente, as visitas no verán (e fins de semana) baixan bastante porque a xente anda a outras cousas intentando aproveitar o tempo fóra de casa... pero no meu caso, non actuelicei o blog por todo o contrario.
Cando vos tedes vacacións... é cando eu máis traballo. Vamos, que tiven tempo para comer (e ás veces) de milagro.

Teño moitas novas que contarvos, fotos, retratos, proxectos, aventuras... e estou desexando ter un pouquiño de tempo para compartir con vós tódalas cousas positivas que me rodearon e rodean este verán.

Un biquiño grande como a lúa e graciñas por seguir aí!!

cobarde

3 comentarios:

Anónimo dijo...

JEJEJE

DEIVIS

Anónimo dijo...

acuerdate de hacer cuentas con Hacienda,no vaya a ser que te pillen defraudando

Rubén Prieto dijo...

:)
Graciñas polo recordatorio... jo, que riquiño, como me gusta que se preocupen por min :)
E seguro que non puxo o seu nome por humildade. É como un anxo da garda que non quere protagonismos... que bonito :) son tan feliz....:D