jueves, 4 de noviembre de 2010

Pescaendo o sol

gransol

asdf

4 comentarios:

Fran dijo...

Boas Ruben!
Encantame a primeira. Estas a procesalas?

Rubén Prieto dijo...

si che son sincero prácticamente nin as toquei. É máis, vouceh contar o que me pasou coa segunda.
Collina co photoshop porque me parecía que estaba moi oscura... e comecei a subirlle daquí, a baixarlle dalá, sube contraste, sube enfoque, baixa non sei que.... e despois dun bo anaco, cando me ía a subila... dinme conta de que me gustaba máis a orixinal. intentei recuperala e ao estar o Raw modificado, non sabía como volvela ao estado inicial. Despois atopei unha copia do arquivo, collin a foto orixinal, subinlle un pelín o contraste (porque ao estar tan lonxe ten moita nieblina) y punto.

o sol está tan grande porque usei o 500 mm ao máximo e o barquiño estaba moi moi lonxe :)

Peter p. de Mille dijo...

Carallooou como tiras de artillería.

Un 500!! estás forte económicamente,eh!

Rubén Prieto dijo...

Pedriñoo!! xa non te lembras? look: http://surfcostadamorte.blogspot.com/2010/09/o-meu-novo-equipo.html

:)
este verán moita xente quixo aprender a facer surf ;) Estou máis contento con este obxectivo... non o desmonto case nunca. A ver se uqedamos un día e o probas.

Muaks!!