miércoles, 5 de enero de 2011

Baño de Nemiña 2-1-11

O primeiro día do ano Nemiña estaba intratable. Pero, un día despois, cunha disposición mental e corporal bastante distinta, decidimos volver a intentar pegarnos o primeiro chapuzón do ano.

Por alí estaban todos, ou case todos. Despois de charlar un rato comentando a noite de fin de ano, fomos entrando á auga pouco a pouco...

O tamaño baixara unha animalada comparado coa víspera, e entre barra e barra saía algunha oliña.

Xuntiños para a auga fómonos Dani Toño e eu, os mesmos que despedimos o ano na mesma praia brindando e surfeando (xunto con Antonio e Felipe)

María quedou en terra coa miña cámara e sacounos estas fotos e moitas máis. Moitas graciñaas María!! Permitinme procesalas pero a materia prima é súa. María, agora tócache ir aprendendo co photoshop para cando teñádela cámara! :) Eu tamén tería que aprender que boa falta me fai.

Durante os cursillos de surf sempre estiramos antes de entrar á auga (e eles agora fano sempre) , pero na vida real cóstame bastante poñelo en práctica. Por iso aquí é aplicable iso de "fai o que digo e non o que fago" :)
nemiña

Aquí Toño, nunha das súas mellores paredes ata o momento, afotado pola moza, visto pola nai e animado polos amigos. Todo un luxo para levar tan pouco tempo surfeando! A min nunca tal me pasou despois de 7 anos surfeando!
nemiña

Aquí Pablo agarrando canto intentando atrapar a parede
nemiña


Marcos, mellorando cada día o seu droopknee
nemiña

Luis Más, Camariñas crew
nemiña

nemiña


Gero, outro "recén" enganchado a este deporte
nemiña

Este son eu, executando unha maniobra que se chama "sacamocos outwave"
nemiña
(á espera de que Álvaro me mande un par de fotos que me cazou jeje)

E Brais, que lle da a todo, non vaia a ser que abra unha sección e poida apañar algún xiro :)
nemiña

Pero desta vez, tocou cerrote. Que por certo, non escaseaban.
nemiña

O próximo baño? nin idea, gracias a dios teño bastante curro e non teño tempo nin pa ca... cabecear un rato.

Apertas a todos e a cumprir os propósitos do novo ano! (eu estouno intentando!)

1 comentario:

Peter p. de Mille dijo...

A ver se teño sorte e podo asistir ás túas clases un día destes.

Ah, grande éxito da liña de roupa "Surfcostadamorte" en Grand Valira esta semán.

Ainda que aljo tamén fasía a percha,eh!