martes, 25 de enero de 2011

Ondalongaaaaa!!! :D

Achégase o Ondalonga 2011!!



Paseino tan tan ben o ano pasado, que por nada do mundo me volvo a perder esta quedada.
Por se non liches a crónica que me encargaron escribir os da organización o ano pasado ESTÁ AQUÍ. Se despois de lela non che apetece vir...vaite mirar porque é que non tes sangue no corpo! :)

Dende a WEB OFICIAL informan:

"Fechas provisionales del esperado festival reunión longuera de Galicia, este año las fecha elegidas serán del 12 de febrero al 27 de marzo.( Estas fechas pueden sufrir cambios ya que aun no están confirmadas)

Como el año pasado este primer evento será una manera de reunir a todo aquel que quiera pasar un buen rato con otros longboarders y poder surfear , tal vez, la ola mas larga que se puede surfear por estos lares"

Eu volverei co meu stand de roupa surfcostadamorte e cunha novidade: Pintarei alí un cadro nun lenzo de dous metros (posiblemente un tubo visto dende dentro) e subastarase alí a partir do prezo do lenzo. Admítense "foto-suxerencias" para pintar :)

Apertaaaas!!!

4 comentarios:

anahi dijo...

esta vez a ver si no me lo pierdo q tengo muchas ganas! bicos

Unknown dijo...

Eu xa que fun a Salinas, pois teño que pasarme por ahí, a ver se a miña 7'10 sirve para o evento

Iron Mountain Surfboards dijo...

;)...graciñas crack

Rubén Prieto dijo...

piti, se flota ben serve! jaj
anahí, por alí te quero ver! :)
roman, non hai de que!